Thursday, July 3, 2008

Shoot

Ready...





Target...
Shoot !!!


I like it ...


Dari kecik lagik aku kagum ngan mende nih..PISTOL dan yg se-spesis dengannya.First time pegang pistol masa umo 8 tahun. Tu pon pistol abah. Pinjam nk pegang..n belek2. Kejap jekla..tu pon puas merayu, sbb abah kata bahaya..kang kalo TER-...kan susah.Suke sangat sampai abah belikan pistol mainan yg leh shoot kat papan dart tu. haha. boleyla..dari xder.Pistol tu spesial sket..xder jual kat kedai lagik ms tu..sbb..rahsia.Tapi lepas tu, sampai saat ni, aku da x pegang "pistol" lagik.

Zaman kanak-kanak aku pelik sket, xder main2 anak teddy bear, xder main masak2 or kawin2.:p Eyh, masak2 ader..mak belikan..soh main jugak..takut anak dier jadi tomboy kang payah lak. Hurm, x mungkin jugak kot coz kene jaga "askar-askar kecil" n dok join aktiviti jek kat skolah. Nak cari aku.carila kat padang atau kat mana2 persatuan or apa2 jekla. Kat mana ada aktiviti, di situlah aku.Aktif since darjah satu. Sebut jek apa yg aku x penah join.Hurm..mayb ada kot. Xderla semestinya sume bab yg lasak. X lasak pon ada. Caya x caya aku penari gak lu siap slalu g istana perform ngadap Sultan Kedah.Hurm, pendek kata panjang gak list kalo nk citer apa yg aku penah join. Bukan nk riak atau apa okay? I'm sorry kalo ada yg rasa mcm tu dlm kisah2 ni..tapi satu pengakuan, aku x pernah puas ngan pencapaian yg aku sepanjang hidup ni. Aku nak tahu sume benda..kalo boley, apa pon x terkecuali.

Waahh.da la sket2 citer kehidupan masa muda dulu. Tapi mcm2 dugaan n cabaran aku pernah hadapi. Tapi nasib baik aku cam tabah jugakla.InsyaAllah..lepas2 ni jugak kot. Erm, mayb sebab darah muda atau apa...aku mmg ske buat mende yg aku x penah buat. X mustahil aku akan buat benda yg org x sangka aku buat.

p/s: Tiba2 teringat kat abah aku..terngiang2 ayat dia.."Adik..amikkan abah spanar no.8..:p"

No comments: