Friday, November 21, 2008

Kerja..lalalala

Kepala ku sakit dan amatlah sakit. Tiap2 ari mcm ni. Kalo pejam mata baru rasa kurang sikit rasa sakit tu. Migrain mmg btol2 xder cure ke eyh? Ke kene pakai spect utk kurangkan sakit? Serius weyh..penglihatanku kabur di kala matahari di atas kepala..+ kepala ku macam mesin pam..berdenyut2 di kala aku aku penat. Xmo telan pain killer jek..kang jadik lain.. so..cure aku wat ms nih.. lelapkan mata jek.

Sendi2 badan sengal2 ..akibat aku keje part time. X kira masa aku keje. Study and keje. Itu jek life aku wat masa ni. Salonpas la jadik ubat setiaku..bg x rasa sangat sakit tu.

Dlm banyak2 keje part time penah aku wat:-
1) Sales girl
2) Kitchen Helper
3) Keje kedai stationary ( xtau apa nm keje ni)

.....Kitchen Helper yg paling penat...

TAPI...

experience keje masa Industrial Training kat Arkib Negara..

Lagi rilex and aman dr list2 di atas..keje ofis ..xder le rasa sangat sakit badan.. coz x guna banyak kudrat tulang empat keratku. Keje jz berfikir..kalo ikutkan aku.. aku lagik prefer pk dr guna tenaga empat kerat aku ni weyh..

Kalo keje ofis...mmg tido awal jugak..kol 9 dah tido..TP x sakit badan..

Keje bkn ofis..yg x tahan jz part sakit bdn tuh la.

Wahhh.. banyak lak rugutan aku..

Xperla.. at least aku leh dpt banyak experience...n dpt berfikir secara "IF - ELSE" kalo nk wat apa2 decision for muh life..


okla..da abis dload sume notes n sources for my project.. Next week ada midterm test n da nk kene anta assignment.

Okla nk chow dulu.. nk msuk keje jap gi.sampai 10 mlm..(pg td pon keje..abisla aku arini..)

Daa~~ Doakan daku semoga bertambah kudrat tulang empat kerat nih...

No comments: